שירות תיקונים למסגרות

שירות תיקונים למסגרות- לשמור על הקיים

אל תרוצו לקנות חדש! יש פתרון לכל תקלה!

יש לכם תקלה בשער? הציר חלוד? תיקונים קטנים וגדולים, במסגריית אורדן.

שירותי תיקונים בשיטת אורדן

חברת אורדן שמה לה למטרה את שביעות רצון הלקוח על ידי ייעול התחזוקה של המוצרים השונים אשר ברשותו ושימת דגש מיוחד על זמן הלקוח וההבנה ששירות תיקונים איכותי של מוצר הקיים ברשות הלקוח חשוב הרבה יותר מאשר המלצה על רכישת פריט חדש. בגלל הסיבות הללו, לקוחתנו שבים ובוחרים בנו בכל פעם מחדש.

שירותי תיקון

במסגריית אורדן עוסקים גם בתיקונים ולא רק בהתקנות והכנת מוצרים חדשים. לכן, אם אתם מעוניינים לתקן חלק שנשבר, בין אם הוא בשער החשמלי, במעקה ביתכם או במגוון רחב של מוצרי ברזל ואלומיניום חשוב שתדעו שזה אפשרי. אנו נותנים שירותי תיקון לא רק ללקוחותינו שרכשו מוצרי זה מכבר, אלא גם ללקוחות שלא רכשו את המוצרים אצלנו ומעוניינים רק בתיקון עצמו.

מדוע תמיד אומרים לנו: "עזוב, עדיף לקנות חדש"

אנחנו ב"אורדן", מאמינים כי הדרך הטובה ביותר בתיקוני מסגרות היא זו המשתלמת ביותר עבור הלקוח תוך הקפדה על יעילות, הכוללת זמן, איכות ושימור המוצר הקיים. לקוח מרוצה הוא לקוח נאמן. לקוח שיודע שהצלנו אותו מהוצאה כספית כבידה בזכות פתרון תקלה במוצר, ולא הצענו לו בלי תועלת לרכוש חדש, יודע תמיד אל מי לפנות ואל מי להפנות.

האחריות ומקצועיות הן דבר ראשון!

כשאנחנו נגשים לתיקון, בין אם זה מוצר שנרכש והוזמן אצלנו במסגרייה ובין אם זה מוצר שנרכש אצל מישהו אחר, כל תיקון נעשה תוך שימת לב לפרטים הקטנים ביותר, כמו אורך חיי המוצר לאחר התיקון, רמת התיקון, בטיחות המוצר לאחר התיקון ועוד.. 

לפני התיקון הלקוח יקבל את מלוא המידע לו הוא זקוק לאחר שהגענו וראינו את התקלה, ויידע בדיוק כמה עולה התיקון מה תהיה איכותו והאחריות שיקבל על התיקון. אמנם לא כל דבר משתלם לתקן, אך ישנם דברים רבים שמומלץ לתקן ולא להחליף כי "אין ברירה ואין מי שיתקן".

לפרטים ולהזמנת שירותי תיקונים, פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם!



דוא"ל: ordandany@walla.com